dlaczego uprawiamy sport

dlaczego uprawiamy sport

To będzie naprawdę pomóc daje dodatkową przewagę utraty tłuszczu z brzucha szybko.

Trzymać poziom stresu w dół

Kiedy jesteś często w stanie zestresowany, twój organizm produkuje nadmiar ilości hormonów kortyzolu, insuliny i adrenaliny. Kortyzol zwiększa apetyt i sygnalizuje swój organizm do produkcji większej ilości tłuszczu. Insulina sygnalizuje organizmowi do przechowywania, że ??tłuszcz, często w brzuchu. A adrenalina powoduje jeszcze większy stres plusa trudności w zasypianiu.

Jednym z najlepszych sposobów, aby kontrolować stres jest poprzez regularne medytacji. Większość ekspertów zaleca 20 minut dziennie, aby rozpocząć. Szukaj dla „technik medytacji”, a znajdziesz wiele zasobów online, aby nauczyć się jak. To nie jest trudne. Każdy może nauczyć się w ciągu kilku minut.

Innym sposobem na zmniejszenie stresu jest spożywanie niektórych szczególnych środków spożywczych, w szczególności te, które są bogate w tłuszcze Omega-3. Należą do nich ryby najbardziej tłuszczowe (takie jak łosoś), oliwa z oliwek, orzechy i nasiona. Nie overindulge jednak, ponieważ te pokarmy o wysokiej zawartości tłuszczu są również bogate w kalorie.

Dobrze się wyspać

Większość z nas cierpi z powodu niedostatecznej snu. Pięć lub sześć godzin na dobę, nie jest wystarczająca dla optymalnego zdrowia, a to z pewnością nie wystarczy, gdy starasz się stracić brzuch tłuszczu szybko. Ludzie, którzy śpią mniej niż cztery godziny na dobę mają 70% większą szansę nadwagą niż tych, którzy śpią dziewięć godzin.

Jeśli nie wyspać, hormony Twojego organizmu wyjść z równowagi. W szczególności, nie wytwarza wystarczającej ilości leptyny, która jest hormonem, który sygnalizuje organizmowi, kiedy to miał co jeść. Jeśli nie wiesz, jakie jadłem mało, masz tendencję do utrzymania odżywiania.

Dla większości dorosłych, lekarze i naukowcy zalecane ośmiu do dziewięciu godzin snu na dobę.

napisane przez: drzwiczki do kominka